Батьківські збори — це ефективна взаємодія в «освітній тріаді».
23 листопада пройшли засідання загальношкільного батьківськогокомітету та загальношкільні батьківські збори на тему «Батьки- діти -освітній заклад. Що заважає і що допомагає дитині вчитися»
Після вступного слова директор ліцею Олександр Олександрович Коврига ознайомив присутніх із порядком денним:
1. «Стан та шляхи матеріально-технічної бази ліцею»- директор ліцею Олександр КОВРИГА
2. «Проблеми дистанційного навчання та шляхи їх подолання» - ЗДНВР Олеся ЖОРЖ
3. Виховна робота в концепції «Нова Українська Школа» - ЗДВР Олена ПАРИЖНЯК
4. "Психологічна допомога та підтримка дітей під час війни» - практичний психолог Тетяна ГОРКОВСЬКА
5. Різне
З першим питанням виступив директора ліцею Коврига О.О., який розповів про зміцнення та модернізацію матеріально – технічної бази: встановлення автоматизованої системи пожежної безпеки, покриття котельні , придбання та встановлення котлів в газову котельню, ремонт харчоблоку, придбання нових меблів, інвентаря та притиральної машини для харчоблоку, придбання роутерів, блискавкозахист , COVID-ЗАХИСТ, заміну системи опалення спортивного залу, капітальний ремонт найпростішого укриття, встановлення металевих жалюзійних віконниць та частини огорожі, установлення приміщення для дизельного генератора, який забезпечує функціонування котельні під час вимкнення світла. І це все завдяки співпраці ліцею, сільської ради, відділу ОКМС Дорошівської сільської ради та спонсорській допомозі.
Заступник директора з навчально – виховної роботи Жорж О.О. у своєму виступі наголосила на тому, що наш час – час змін і нововведень, проблематичний і складний. Такий, що вимагає компетентних, розумних, ділових, творчих та яскравих особистостей. Роль нашого ліцею бачимо в переході до таких інноваційних підходів, що забезпечують повну реалізацію здібностей дитини, сприяють її всебічному розвитку. Також розповіла про
переваги і недоліки дистанційного навчання під час воєнного стану. Олеся Олександрівна наголосила, що батьки мають усвідомлювати, що саме від них залежить психічний стан дитини та організація навчання вдома. Такий
процес є трьохстороннім: дитина-школа-батьки й складається з кількох етапів: планування, мотивація і моніторинг. І на останок свого виступу зачитала «Притчу НЕ ПРОДАЄМО...» та розчулила батьків відеороликом «Обійми свою дитину».
Заступник директора з виховної роботи Парижняк О. А. зазначила, що освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни і патріоти, ось хто поведе українську економіку вперед у ХХІ столітті. Концепція Нової
української школи (НУШ) залишила виховний момент в освіті, задекларувавши, що школа буде не лише навчати, але й "формувати ціннісні ставлення і судження, які слугують базою для щасливого особистого життя
та успішної взаємодії з суспільством". Розробники концепції аргументували це тим, що найосвіченіша людина може стати злочинцем, якщо не поділяє загальнолюдські цінності.
Олена Анатоліївна, виконуючи вправу «Амфора», звернула увагу на те, від кого залежить внутрішній світ дитини. А саме дії дорослих можуть приводити до позитивних наслідків виховання, якщо наповнювати «Амфору - внутрішній світ дитини » щедрістю, чуйністю, чесністю, толерантністю, терпимістю, справедливістю, порядністю, людяністю. Після перегляду притчі «За ким бігає ЩАСТЯ» запропонувала батькам вдома на папері кожному обмальовує свою долоню, вирізати її, та написати на кожному пальці, що він хотів би для щастя своєї дитини змінити у вихованні.
Практичний психолог Горковська Т.М. провела з батькамиінформаційно -роз'яснювальну роботу щодо адаптації до нових умов навчання, подолання стресових станів, збереження фізичного та психічного здоров'я дітей. Тетяна Михайлівна надала батьки поради та рекомендації "Як підтримати та допомогти дітям під час війни". Головне завдання батьків та вчителів: створити безпечні умови, зберегти життя та здоров';я дітей, допомогти та підтримати дітей в умовах війни.
Спілкування було цікавим, насиченим, сповненим позитивних емоцій, адже ми разом виховуємо успішне майбутнє нашої держави.
Щиро дякуємо батькам, які знайшли час і можливість прийти до ліцею (присутніх 70 осіб) , адже батьківська громадськість – важливий союзник закладу освіти у вихованні та навчанні молоді, формуванні життєвих
цінностей, стійких переконань, відповідальності за навчання та власну поведінку.